Herinrichting Notaris D'Aumerielaan in Reeuwijk

De gemeente Bodegraven-Reeuwijk gaat de voorbereiding van de herinrichting van de Notaris d'Aumerielaan weer oppakken. Nu de bouwwerkzaamheden achter Loetje zijn gestart, kan de inrichting van de weg en overige openbare ruimte worden opgepakt.

Aangepast schetsontwerp

In september 2020 zijn er schetsontwerpen gepresenteerd en een werkgroep samengesteld. Inmiddels (2023) is gebleken dat er bezuinigd moet worden en dat wat er toendertijd gepresenteerd is moet worden aanpassen. De belangrijkste taak is het weer op hoogte brengen van de laag liggende delen van de weg. Vooral achterin de straat is dit hard nodig.De inrichting van de openbare ruimte aan het begin van de straat blijft nagenoeg gelijk. Zodra er nieuwe schetsontwerpen zijn van de aan te pakken klus, dan laten we dat de bewoners weten. Uiteindelijk zoeken we een aannemer voor de daadwerkelijke uitvoering.

Kadastrale grenzen

De gemeente is met bewoners en gebruikers in gesprek over kadastrale grenzen. Tijdens de werkzaamheden aan de weg passen we de nieuw afgesproken grenzen aan.

Planning

De gemeente streeft ernaar de uitvoering van de werkzaamheden begin 2025 te starten.

Informatie

Voor meer informatie en/of vragen kunt u contact opnemen met de gemeente, bereikbaar op maandag t/m vrijdag via telefoonnummer (0172) 522 522 of via e-mailadres info@bodegraven-reeuwijk.nl. U kunt vragen naar projectleider Sander Wools.