Regelen en aanvragen
Regel uw zaken met de gemeente gemakkelijk online op onze website. Bekijk op de homepage eerst het aanbod van onze producten en diensten.
Corona en de gemeentelijke dienstverlening.
Door de Corona maatregelen is de dienstverlening aangepast. Wij blijven ons vanzelfsprekend voor u inzetten. De meeste medewerkers werken thuis. Afspraken maken op locatie is dan ook niet mogelijk. De gemeente wil haar medewerkers en ook u beschermen en het aantal contactmomenten beperken. Hiermee neemt de gemeentelijke organisatie haar verantwoordelijkheid om te helpen het Corona virus te bestrijden.
Onze medewerkers zijn telefonisch bereikbaar, en voor afspraken wordt gewerkt via videovergaderingen. Burgerzaken is alleen op afspraak bereikbaar, zoals u van ons gewend bent.
Uw afspraak annuleren
Heeft u een afspraak gemaakt, maar bent u onverhoopt verhinderd? Laat het ons weten door eenvoudig uw afspraak online te annuleren.
Is er iets kapot in uw (woon)omgeving? Doet uw straatverlichting het bijvoorbeeld niet of zit er een gat in de weg? Meld dit dan aan ons.
Voor alle andere vragen en opmerkingen kunt u contact opnemen met de gemeente via ons contactformulier.
Telefonisch
U kunt ons telefonisch bereiken op werkdagen van 08:30 uur tot 17:00 uur op telefoonnummer: 0172 - 522 522
Postadres
Postbus 401
2410 AK Bodegraven
Bezoekadres
Burgerzaken
Evertshuis
Julianastraat 6
2411 CV Bodegraven
Gemeentehuis
(o.a. college van B en W)
Raadhuisplein 1
2411 BD Bodegraven