'Doorfietsroute Oud - Reeuwijkseweg’ in Reeuwijk-Brug

Welkom op de pagina van het project genaamd 'Doorfietsroute aan de Oud-Reeuwijkseweg’ in Reeuwijk-Brug. Dit project is, net zoals de doorfietsroute aan de Zoutmansweg, onderdeel van het bredere pakket aan maatregelen voor Beter Bereikbaar Gouwe.

“Beter Bereikbaar Gouwe is een gebiedsgerichte samenwerking tussen gemeenten Alphen aan den Rijn, Bodegraven-Reeuwijk, Waddinxveen, Hoogheemraadschap Rijnland, Regio Midden-Holland en Provincie Zuid-Holland. De samenwerking richt zich op het verbeteren en versterken van de bereikbaarheid, de leefbaarheid en de economie in het gebied rondom de Gouwe, voor de middellange en lange termijn”.

Dit onderdeel van de doorfietsroute bestaat uit een traject van ongeveer 380 meter. In de afbeelding hiernaast is de route in het rood weergegeven. De werkzaamheden aan dit fietspad omvatten het vernieuwen en verbreden ervan met asfalt en tegels, variërend in breedte van 3 meter tot 4 meter, waar mogelijk.

Afbeelding Doorfietsroute Oud-Reeuwijksweg

Laatste stand van zaken

De werkzaamheden worden naar verwachting in het derde kwartaal (Q3) van 2024 gestart.

Wilt u meer weten?

Neem dan contact op met R. Peters, assistent-projectleider, via mailadres info@bodegraven-reeuwijk.nl of telefonisch via (0172) 522522.