Geheimhouding persoonsgegevens

De gemeente houdt informatie over u bij in de Basisregistratie Personen (BRP). Wilt u niet dat de gemeente uw gegevens deelt met andere instanties? Vraag dan geheimhouding van uw persoonsgegevens aan.

De regering heeft op donderdag 12 maart de preventieve maatregelen rondom het Coronavirus nader aangescherpt om verdere verspreiding van dit virus zoveel mogelijk te voorkomen. We vragen van u als inwoner als het enigszins mogelijk is om afspraken voor producten aan de balies zoveel mogelijk uit te stellen dan wel om ze digitaal aan te vragen. 

Dit geldt voor alle producten waarvan het mogelijk is deze digitaal aan te vragen. Deze producten zijn aan te vragen met uw DigiD gegevens.

Heeft u geen DigiD of ondervindt u problemen met de digitale aanvraag? Neem dan contact op met ons klantcontactcentrum op telefoonnummer 0172-522522. Door alle maatregelen is de wachttijd aan de telefoon bij het klantcontactcentrum mogelijk langer dan u van ons gewend bent. Wij vragen hiervoor uw begrip.

Goed om te weten

  • De gemeente geeft uw persoonsgegevens zonder uw toestemming nooit door aan particulieren of commerciële organisaties. Ook niet als u geen geheimhouding heeft aangevraagd.
  • Als u geheimhouding heeft aangevraagd, geeft de gemeente uw gegevens ook niet door aan instellingen zoals ouderenzorg, jeugdwelzijnswerk en de Stichting Interkerkelijke Ledenadministratie
  • Als u geen geheimhouding meer wilt, kunt u die opheffen.
  • Als u verhuist hoeft u niet opnieuw geheimhouding aan te geven. Verhuist u naar een andere gemeente? Dan geven wij de geheimhouding aan hen door

Meenemen

Wilt u uw aanvraag liever regelen aan de balie van het klantcontactcentrum? Vergeet dan niet het volgende mee te nemen en een afspraak te maken:

  • Uw identiteitsbewijs

Bezoekadres klantcontactcentrum

Julianastraat 6
2411CV Bodegraven